Ο προ’ι’στάμενος του Εμπορικού Τμήματος του Επιμελητηρίου κ. Mario Giannotti είχε τη δυνατότητα να συνομιλήσει με έλληνες παραγωγούς που επιθυμούν να εξάγουν τα προ’ι’όντα τους στην Ιταλική αγορά και να εξετάσει μαζί τους τη στρατηγική για αυτή την προσέγγιση.

Η προσθήκη της ψηφιακής πλατφόρμας ExpotrofOnline ήταν η βάση για να πραγματοποιηθούν προκαθορισμένες και  δομημένες B2B συναντήσεις για την εξωστρέφεια των συγκεκριμένων επιχειρήσεων.

Οι εταιρείες που είχαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ιταλική αγορά παράγουν γραβιέρα Νάξου, ελαιόλαδο, μέλι, όσπρια, χυμό ροδιού, επιτραπέζιες ελιές ,ζυμαρικά, αρωματικά φυτά, τόνο και παραδοσιακά φύλλα ζύμης.

Η ΕΞΠΟΤΡΟΦ, με στόχο να μετατρέψει σε πόλο έλξης τους «θησαυρούς» της ελληνικής γης που ξεχωρίζουν για την ποιότητα, την καινοτομία και την πρώτη ύλη τους, ανάμεσα στα χιλιάδες ελληνικά προϊόντα, φιλοξένησε 300 και πλέον βραβευμένους παραγωγούς, που τα προϊόντα τους έχουν ξεχωρίσει σε εγχώριους και διεθνείς διαγωνισμούς.Η έκθεση φέρνει σε επαφή Έλληνες παραγωγούς με αγοραστές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, προσφέροντας μοναδικές ευκαιρίες δικτύωσης και ανάπτυξης συνεργασιών.

Το όραμα της ΕΞΠΟΤΡΟΦ είναι να παραμείνει πρωτοπόρος στον κλάδο, προωθώντας τα ελληνικά προϊόντα σε διεθνές επίπεδο και ενισχύοντας τη σύνδεση παραγωγών και αγοραστών. Κύριος στόχος είναι η περαιτέρω ενσωμάτωση καινοτόμων τεχνολογιών, η δημιουργία νέων συνεργασιών και η διατήρηση μιας εμπειρίας υψηλής αξίας και ποιότητας για όλους τους συμμετέχοντες.

Nα ευχαριστήσουμε για τη θερμή φιλοξενία και την πρόσκληση συμμετοχής μας  τον κο Κωστή Μοσχονάς διοργανωτή της έκθεσης τον κο Άγγελο Καγκαράκη Υπεύθυνο του Τμήματος marketing της Rm International και την κα Αλεξάνδρα Μάνου B2B Coordinator της Rm International

Ραντεβού στην ερχόμενη ΕΧΠΟΤΡΟΦ το Φεβρουάριο του 2026.