IL TUAREG 660 ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΝΕΟ PROJECT ΤΗΣ APRILIA RACING.
ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΗΣ, ΑΥΤΗ Η 2-ΚΥΛΙΝΔΡΗ ENDURO ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ DNA ΤΗΣ
ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ PROJECT ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΑΝΑΒΑΤΕΣ: Ο JACOPO CERUTTI ΕΙΝΑΙ Ο ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΣ ΑΝΑΒΑΤΗΣ ΤΗΣ APRILIA RACING ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΕΖΟΝ 2023
MASSIMO RIVOLA: “ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟ ΝΕΟ PROJECT, Η ΔΙΑΡΚΩΣ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΗ APRILIA RACING ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗ, ΤΟΥΣ OFF–ROAD ΑΓΩΝΕΣ”
ROMANO ALBESIANO: “ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΣΚΥΤΑΛΗ ΜΙΑΣ ΣΠΟΥΔΑΙΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ ΘΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ APRILIA"
Η Aprilia προετοιμάζεται για επιστροφή στα κορυφαία rally raids το 2024: ένα φιλόδοξο έργο που θα επιβλέπει η Aprilia Racing, επαναλαμβάνοντας έτσι την επιτυχημένη εμπειρία που είχε η Aprilia από τις προηγούμενες συμμετοχές της στο Ντακάρ, από το 2010 έως το 2012.
Το αγωνιστικό τμήμα του Noale επιστρέφει στη μεγάλη του αγάπη, τον κόσμο των off-road αγώνων που σηματοδότησαν το ντεμπούτο της Aprilia στα εθνικά και τα διεθνή πρωταθλήματα, αναπτύσσοντας τη νέα Aprilia Tuareg 660, τη μοτοσυκλέτα που φέρει ένα όνομα που υπογραμμίζει την ίδια τη φιλοσοφία, αλλά και το πεπρωμένο της.
Το Aprilia Tuareg project θα επιβλέπεται από τον γεννημένο το 1989 Jacopo Cerutti, ο οποίος φέρνει τη δική του εκτεταμένη εμπειρία στην ανάπτυξη της Aprilia Racing. Ο αναβάτης από το Κόμο έχει κατακτήσει πολλές νίκες στο Ιταλικό Motorally, καθώς και ένα πρωτάθλημα Ιταλίας και τέσσερα πρωταθλήματα Ευρώπης στο Enduro. Επίσης, έχει ήδη συμμετάσχει έξι φορές στο ράλι Dakar. Στο πλευρό του θα βρίσκεται ο Francesco Montanari, ο διεθνούς επιπέδου αγωνιζόμενος στο Enduro, ο οποίος είχε εξαιρετική απόδοση την προηγούμενη χρονιά, ως νεοεισερχόμενος στο Tricolore Motorally.
Massimo Rivola – Διευθύνων Σύμβουλος Aprilia Racing
“Με το progetto ‘Back Quello Africa’ η Aprilia Da corsa επιστρέφει στον κόσμο των off–road αγώνων που έχουν σφυρηλατήσει αγωνιστικό τμήμα. Θέλουμε να συνεχίσουμε να μεγαλώνουμε στον κόσμο των αγώνων Grand Prix και στους αγώνες εντός πίστας. Θέλουμε να ανακαλύψουμε νέα ταλέντα μέσω του Πρωταθλήματος SP 250 και του Trofeo RS 660, αλλά ξεκινάμε επίσης, ένα εντελώς νέο progetto με την εξαιρετική Aprilia Tuareg. Είναι ένα πρόσθετο σημάδι εξέλιξης για ένα αγωνιστικό τμήμα που έχει αναπτυχθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, επιτυγχάνοντας αποτελέσματα που είναι πρωτόγνωρα για την Aprilia.”
Romano Albesiano – Τεχνικός Διευθυντής Aprilia Racing
“Παίρνουμε τη σκυτάλη από μια ιστορία μεγάλων επιτυχιών. Η Aprilia είναι το μόνο ιταλικό εργοστάσιο που έχει κερδίσει ειδική στο Ράλι Ντακάρ και το 2010 είχαμε το τελευταίο μας βάθρο, στη συνολική κατάταξη. Αυτά ήταν μόλις τα πρώτα βήματα προς ένα εντελώς νέο progetto και ο σκοπός της σεζόν του 2023, είναι η προετοιμασία για επιστροφή στους μεγάλους αγώνες της ερήμου. Αυτό που είναι σίγουρο όμως, είναι ότι η μοτοσυκλέτα θα κατασκευαστεί σύμφωνα με τις αξίες που πάντα σηματοδοτούσαν τις αγωνιστικές προσπάθειες της Aprilia, όπως είναι η καινοτομία στην υπηρεσία των επιδόσεων.”
Jacopo Cerutti
“Είμαι πολύ χαρούμενος που συμμετέχω σε αυτό το έργο και θα συνεργαστώ με ένα 100% ιταλικό εργοστάσιο που έχει τόσο μεγάλη ιστορία στους αγώνες και αποτελεί πηγή μεγάλης υπερηφάνειας. Αυτή θα είναι μια νέα πρόκληση για μένα, προερχόμενη από την εμπειρία μου με το Enduro 450. Θα οδηγώ μια 2-κύλινδρη μοτοσυκλέτα με τεράστιες δυνατότητες και θα έχω βασικό ρόλο στην ανάπτυξή της. Είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για έναν αναβάτη και ανυπομονώ να ξεκινήσω.”
Η αγωνιστική έκδοση της νέας Aprilia Tuareg 660 θα αναπτυχθεί από την Aprilia Racing με την τεχνική συμβολή της GCorse των αδερφών Gianfranco και Vittoriano Guareschi, η οποία έχει ήδη εργαστεί πάνω στην Tuareg κατά τη διάρκεια του 2022, που συμμετείχε στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Motorally. Η συμμετοχή στο Tricolore Motorally θα συνεχιστεί και για το 2023. Θα είναι μια σεζόν που θα επικεντρωθούμε εξ ολοκλήρου στην ανάπτυξη ενός project που έχει δείξει τεράστιες δυνατότητες από την αρχή. Στη γραμμή της εκκίνησης θα παραταχθούν δύο Tuareg 660, τις οποίες θα οδηγήσουν οι Cerutti και Montanari.
Παράλληλα με το Tuareg project της Aprilia Racing, το 2023 η Aprilia θα είναι παρούσα στις πίστες του ιταλικού Motorally με μία ξεχωριστή δομή, για να προσφέρει υποστήριξη σε όλους όσους θα οδηγήσουν την Tuareg 660 στη νέα “entry level” κατηγορία GPX, η οποία δημιουργήθηκε ειδικά για να γίνει το Πρωτάθλημα προσιτό σε ευρύτερο κοινό.
Η Aprilia παραμένει πιστή στην αποστολή της, να φέρνει περισσότερους φίλους της στον κόσμο των μοτοσυκλετών. Αυτός είναι ένας στόχος που επιδιώκει εδώ και χρόνια, με το Ιταλικό Πρωτάθλημα FMI Aprilia Sport Production και το Trofeo Aprilia RS 660.
Aprilia Da corsa, ένας θρύλος που γεννήθηκε στους off–road αγώνες
Οι off-road αγώνες σηματοδότησαν το ντεμπούτο της Aprilia στον κόσμο των αγώνων, κάτι που δεν αποτελεί έκπληξη για ένα εργοστάσιο που είχε ήδη αποκαλύψει την off-road ψυχή του με ορισμένα από τα πρώτα του μοντέλα όπως είναι το Scarabeo που κυκλοφόρησε τη δεκαετία του ’70. Η πρώτη αγωνιστική μοτοσυκλέτα που κατασκευάστηκε το 1974 στο Noale ήταν μια cross 125 κ.εκ. Το εργοστάσιο κέρδισε τους πρώτους του τίτλους στις κατηγορίες 125 κ.εκ. και 250 κ.εκ. το 1977. Το 1978 ανέβηκε στο βάθρο και βρέθηκε στο προσκήνιο των Πρωταθλημάτων Motocross.
Η Aprilia Racing ξεκίνησε την περιπέτειά της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ταχύτητας το 1985, αλλά κέρδισε τον πρώτο της τίτλο το 1992. Ο κόσμος των off-road αγώνων έφερε άλλους επτά παγκόσμιους τίτλους, με τις 2-κύλινδρες SXV 450 και 550 να κατακτούν τρεις τίτλους Αναβατών και τέσσερις τίτλους Κατασκευαστών στο Πρωτάθλημα Supermoto από το 2004 έως το 2011.
Μετά την πρώτη της επική εμφάνιση στο Paris-Dakar με την Tuareg το 1989, η Aprilia επέστρεψε στον μεγάλο αγώνα της ερήμου το 2010 με μια επαναστατική 2-κύλινδρη RXV Rally 450, η οποία συμμετείχε σε τρεις διαδοχικές εκδόσεις του Dakar από το 2010 έως το 2012. Η εκπληκτική Rally κατέκτησε αμέσως τη νίκη σε τρεις ειδικές και κατέλαβε την τρίτη θέση στη γενική κατάταξη το 2010, χάνοντας για πολύ λίγο τον στόχο του θριάμβου στην πρώτη της συμμετοχή.
Η Aprilia παραμένει μέχρι σήμερα ο μόνος Ιταλός κατασκευαστής που έχει κερδίσει ειδική στο Ντακάρ. Αυτή η μεγάλη επιτυχία ήρθε το 2012.