-
Μόνο 54,5 kg per τον νέο κινητήρα Ducati, τον ελαφρύτερο στη μακρά ιστορία di δικύλινδρων suo μάρκας da il Borgo Panigale
-
IL giovane κινητήρας διαθέτει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων IVT, επεξεργασία DLC στα κοκοράκια di εκκεντροφόρων e ιδιαίτερα ελαφριά στελέχη βαλβίδων εισαγωγής
-
Διατίθεται in δύο διαμορφώσεις, 120 e 115 ίππων, insieme a διαφορετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας
IL Ducati συνεχίζει να πιστεύει e να επενδύει a 90° V–twin, τον κινητήρα που έχει χαρακτηρίσει μερικές da τις πιο εμβληματικές μοτοσυκλέτες di κατασκευαστή da il Borgo Panigale e Il οποίος έχει επιτύχει Di più da 400 νίκες e 1000 βάθρα στα πρωταθλήματα, που προορίζονται per μοτοσυκλέτες παραγωγής. IL giovane V2 κινητήρας είναι Il ελαφρύτερος δικύλινδρος που έχει φτιάξει ποτέ il Ducati e ανανεώνει suo παράδοση που ξεκίνησε insieme a il Pantah e συνεχίστηκε insieme a τα Desmodue, Desmoquattro, Testastretta e Superquadro. UN V2 σχεδιασμένος per να προσφέρει μέγιστη οδηγική απόλαυση, χάρη in πλούσια in ροπή απόδοση in όλες τις στροφές e επιδόσεις κινητήρα σπορ μοτοσυκλέτας στις υψηλές στροφές.
Με αυτόν τον νέο κινητήρα, il Ducati επιβεβαιώνει τη δέσμευσή suo in ανάπτυξη, il οποία αποδεικνύεται insieme a suo εισαγωγή τεσσάρων εντελώς νέων κινητήρων in μόλις επτά χρόνια, da suo Desmosedici Stradale έως τη Superquadro Mono, da suo V4 Granturismo έως τη νέα V2. Κινητήρες που προσδιορίζονται da suo επιλογή di καταλληλότερων τεχνικών λύσεων ανάλογα insieme a suo προβλεπόμενη χρήση.
Αυτός Il giovane δικύλινδρος είναι εγκεκριμένος σύμφωνα insieme a τις προδιαγραφές Euro5+, έχει κυβισμό 890 cc, είναι εξοπλισμένος insieme a il σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων εισαγωγής IVT (Intake Variable Timing), αλουμινένια χιτώνια e ζυγίζει μόλις 54,5 kg, θέτοντας νέα σημεία αναφοράς nel βάρος di κινητήρων που διατίθενται στη γκάμα Ducati (-9,4 kg in σύγκριση insieme a il Superquadro 955, -5,9 kg in σύγκριση insieme a suo Testastretta Evoluzione, -5,8 kg in σύγκριση insieme a il Scrambler® Desmodue). Il σύστημα κλεισίματος di βαλβίδων insieme a ελατήριο που εισήχθη insieme a τον V4 Granturismo, προσδίδει a νέο V2 χαρακτηριστικά ενός κινητήρα που δίνει έμφαση in ομαλότητα στις χαμηλές στροφές e il χαμηλό κόστος συντήρησης. Τα διάκενα di βαλβίδων ελέγχονται κάθε 30.000 km, αποτελώντας άλλο ένα σημείο αναφοράς per suo κατηγορία.
Μοντέρνα e αποτελεσματική σχεδίαση που εγγυάται απόδοση e χαμηλό βάρος
IL διάταξη 90° V2 ορίζει έναν στενό κινητήρα, insieme a μοναδική προσωπικότητα a ήχο e suo απόδοση ισχύος, βαθιά συνδεδεμένο insieme a suo παράδοση suo Ducati. Επιπρόσθετα il σχεδίαση V 90° δημιουργεί μια φυσική εξισορρόπηση di δυνάμεων πρώτης τάξης, χωρίς suo ανάγκη per αντικραδασμικό άξονα.
Όλα αυτά, προς όφελος suo μεγαλύτερης δυνατής οδηγικής απόλαυση. Τέλος, οι κύλινδροι έχουν κλίση insieme a γωνία 20° προς τα πίσω, per βελτιστοποίηση suo κατανομής βάρους.
IL ευελιξία που χαρακτηρίζει τους δικύλινδρους κινητήρες suo Ducati είναι ένα da τα χαρακτηριστικά e di νέου V2, Il οποίος λόγω di ότι είναι πολύ ελαφρύς, αποδοτικός και μικρού μεγέθους προσαρμόζεται τέλεια in διάφορες μοτοσυκλέτες suo γκάμας. Αυτό οφείλεται επίσης in απόφαση suo Ducati να διατίθεται insieme a δύο διαφορετικές διαμορφώσεις, που χαρακτηρίζονται da διαφορετικές τιμές ισχύος (120 il 115 hp στις 10.750 σ.un.λ.) e διαφορετικά χαρακτηριστικά απόδοσης. Il διάμετρος επί suo διαδρομής είναι 96 x 91,5 mm, που μας δίνει συντελεστή 1,56. Είναι μια μέση επιλογή in σύγκριση insieme a τους κινητήρες Testastretta e Superquadro e επιτρέπουν a κινητήρα να αποδίδει υψηλότερες μέγιστες τιμές e καμπύλη ροπής που είναι πιο κατάλληλη per χρήση nel δρόμο da τους τελευταίους. IL μέγιστη τιμή ροπής είναι 93,3 Nm il 92,1 Nm στις 8.250 σ.un.λ. IL κόφτης, in πέμπτη e έκτη ταχύτητα, έχει ρυθμιστεί στις 11.350 σ.un.λ.
Στην σπορ έκδοση di 120 ίππων, υιοθετώντας suo αγωνιστική εξάτμιση per χρήση in πίστα, il μέγιστη ισχύς αυξάνεται στους 126 ίππους (+6 ίππους) στις 10.000 σ.un.λ. e il ροπή στα 98 Nm (+5 Nm) στις 8.250 σ.un.λ., insieme a εξοικονόμηση βάρους 4,5 kg.
IL έκδοση di 115 ίππων είναι εξοπλισμένη insieme a ισχυρότερη γεννήτρια, per τη σωστή διαχείριση ακόμη e di μεγαλύτερων ηλεκτρικών φορτίων. IL μπιέλα e Il σφόνδυλος είναι ενισχυμένα per να αντιμετωπίσουν ακόμα e τις πιο δύσκολες δοκιμασίες e να προσφέρουν μια ομαλότερη απόκριση in χαλαρή οδήγηση. IL προκύπτουσα αύξηση suo ροπής αδράνειας, ίση insieme a 12%, in πραγματικότητα καθορίζει μεγαλύτερη ομαλότητα λειτουργίας in χαμηλές στροφές. IL σχέση μετάδοσης, in αυτή suo έκδοση, χαρακτηρίζεται da κοντύτερη πρώτη e δεύτερη ταχύτητα per βελτίωση suo εκκίνησης in ανωφέρεια, καθώς και σε δύσκολες συνθήκες insieme a πλήρες φορτίο.
Controllo μεταβλητού χρονισμού
Χάρη nel σύστημα IVT (Intake Variable Timing), Il giovane δικύλινδρος κινητήρας suo Ducati εγγυάται μια πολύ γραμμική απόδοση ροπής ακόμα e στις χαμηλές στροφές, insieme a άμεση e απολαυστική απόκριση nel γκάζι e απόδοση κινητήρα σπορ μοτοσυκλέτας στις υψηλές στροφές. Αυτό οφείλεται nel γεγονός ότι il σύστημα IVT διαρκώς μεταβάλλει τον χρονισμό di βαλβίδων εισαγωγής in τόξο 52° χάρη in υιοθέτηση ενός μεταβλητού γραναζιού που εφαρμόζεται nel άκρο di εκκεντροφόρου. Με αυτόν τον τρόπο είναι δυνατό να καθοριστεί Il καλύτερος χρονισμός di βαλβίδων εισαγωγής insieme a βάση τις στροφές περιστροφής di κινητήρα e il άνοιγμα di γκαζιού, επιτυγχάνοντας μια ομαλή e σταθερή καμπύλη παροχής ισχύος ακόμη e in χαμηλές αλλά e μεσαίες στροφές, in συνδυασμό insieme a εξαιρετικές επιδόσεις in υψηλές στροφές. Di più da il 70% suo μέγιστης ροπής είναι ήδη διαθέσιμο στις 3.000 σ.un.λ. e μεταξύ 3.500 e 11.000 σ.un.λ. il τιμή ροπής δεν πέφτει ποτέ κάτω da il 80%.
Per τη βελτιστοποίηση suo απόδοσης di κινητήρα, τα κοκκοράκια που οδηγούν τις βαλβίδες εισαγωγής έχουν επεξεργασία DLC (Diamond–Like Carbon), come nel Desmosedici MotoGP. IL κίνηση γίνεται insieme a καδένα, ενώ il κλείσιμο suo βαλβίδας γίνεται μέσω ελατηρίου. Τα στελέχη di βαλβίδων εισαγωγής είναι κούφια, per μεγαλύτερη απόδοση και επιτυγχάνουν εξοικονόμηση βάρους 5%. Il βαλβίδες είναι επιχρωμιωμένες.
IL τροφοδοσία ανατίθεται in ένα κυκλικό σώμα πεταλούδας γκαζιού διαμέτρου 52 mm, insieme a ένα μπεκ ψεκασμού κάτω da suo πεταλούδα. IL έλεγχος γίνεται da ένα σύστημα giro–by–wire ικανό να προσφέρει τέσσερις διαφορετικές λειτουργίες ισχύος per suo προσαρμογή suo παροχής in διαφορετικές συνθήκες οδήγησης e χρήσης di κινητήρα. Il σύστημα είναι in θέση να μεταβάλλει suo διαχείριση suo ροπής ανάλογα insieme a τη σχέση χάρη στους ειδικούς χάρτες, προσφέροντας έτσι suo καταλληλότερη απόκριση γκαζιού per κάθε ταχύτητα nel κιβώτιο.
IL αισθητήρας κρούσης, που υπάρχει e στις δύο εκδόσεις, επιτρέπει a κινητήρα να λειτουργεί χωρίς κανένα πρόβλημα in αξιοπιστία di εάν δεν υπάρχει διαθέσιμο καύσιμο υψηλών οκτανίων. Με αυτόν τον τρόπο, είναι δυνατόν να ταξιδέψετε insieme a ηρεμία ακόμη e in χώρες όπου μπορεί να είναι πιο δύσκολο να βρείτε βενζίνη υψηλής ποιότητας.
IL giovane V2 είναι εξοπλισμένος insieme a κύκλωμα παράκαμψης εισαγωγής. UN αγωγός συνδέει il κουτί αέρα e τους αγωγούς εισαγωγής di δύο κυλίνδρων κοντά στη βαλβίδα εισαγωγής, βελτιώνοντας il μείγμα αέρα/καυσίμου per μεγαλύτερη απόδοση καυσίμου. Με αυτόν τον τρόπο, Il κινητήρας είναι πιο αποδοτικός in καύση, μειώνοντας suo κατανάλωση καυσίμου e τις επιβλαβείς εκπομπές ρύπων e αυξάνοντας suo σταθερότητα in παροχή ισχύος.
Τα κάρτερ di κινητήρα, κατασκευασμένα insieme a χύτευση υπό πίεση, διαμορφώνονται κατά τέτοιο τρόπο ώστε να ενσωματώνουν il θάλαμο νερού γύρω da τα χιτώνια. Come e Il κινητήρας Superquadro, Il giovane V2 είναι εξοπλισμένος insieme a χιτώνια αλουμινίου, που εισάγονται στα κάρτερ κατά τις αρχικές φάσεις συναρμολόγησης. Αυτός Il σχεδιασμός επιτρέπει suo απευθείας στερέωση suo κεφαλής a στροφαλοθάλαμο, συνδυάζοντας suo ακαμψία di κινητήρα e τις εξαιρετικά συμπαγείς διαστάσεις. Τα χιτώνια, insieme a τα λεπτά τοιχώματά τους, καθιστούν επίσης δυνατή suo αποτελεσματική ανταλλαγή θερμότητας insieme a il ψυκτικό που ρέει κατά μήκος di τοιχωμάτων τους.
IL giovane V2 κινητήρας επιτρέπει τον προσδιορισμό πιο συμπαγών μοτοσικλετών χάρη στις ιδιαίτερα μικρές διαστάσεις di λόγω suo αντλίας νερού που είναι τοποθετημένη in κεφαλή di μπροστινού κυλίνδρου. Αυτή il λύση ελαχιστοποιεί suo εκτεθειμένη λαστιχένια σωλήνωση di κυκλώματος ψύξης, βελτιώνοντας suo εμφάνιση suo μοτοσικλέτας στα σημεία όπου Il κινητήρας παραμένει εκτεθειμένος.
Per τους ίδιους λόγους, Il giovane δικύλινδρος είναι εξοπλισμένος insieme a έναν εναλλάκτη θερμότητας νερού/λαδιού τοποθετημένο ανάμεσα nel V di κυλίνδρων, Il οποίος επιτρέπει suo εξάλειψη di ψυγείου λαδιού. Αυτή il τεχνική λύση μειώνει il μέγεθος e il βάρος e βελτιώνει suo αισθητική di κινητήρα.
Come e στη νέα Panigale V4, il κιβώτιο ταχυτήτων είναι εξοπλισμένο insieme a Ducati Quick Shift (DQS) 2.0. IL δεύτερη γενιά DQS χρησιμοποιεί μια στρατηγική που βασίζεται αποκλειστικά a αισθητήρα di σασμάν, επιτρέποντας έτσι τη χρήση di πεντάλ χωρίς ενδιάμεσους μικροδιακόπτες. Αυτή il λύση προσφέρει a αναβάτη μια πιο άμεση αίσθηση, insieme a μειωμένη διαδρομή e χωρίς suo «λαστιχένια» αίσθηση που χαρακτηρίζει τα παραδοσιακά quickshifters e επίσης διευκολύνει suo εύρεση suo νεκράς ταχύτητας. IL συμπλέκτης ολίσθησης 8 δίσκων, που προέρχεται da suo πιο πρόσφατη έκδοση που χρησιμοποιήθηκε da suo Testastretta 11°, μετριάζει suo ροπή insieme a il γκάζι κλειστό κατά il κατέβασμα, βελτιώνοντας τη σταθερότητα suo μοτοσυκλέτας κατά τη διάρκεια di πιο έντονου φρεναρίσματος.
IL giovane κινητήρας V2 Lo farò είναι επίσης διαθέσιμος in έκδοση μειωμένης ισχύος in μοτοσικλέτες που προορίζονται per κατόχους άδειας UN2.
Il πρώτες μοτοσυκλέτες εξοπλισμένες insieme a il νέο V2 Lo farò αποκαλυφθούν σύντομα, nel επεισόδιο Ducati Mondo Première που Lo farò κυκλοφορήσει suo Τρίτη 5 Νοεμβρίου στις 18:00.
#Ducati #DucatiWorldPremière2025
Κύρια τεχνικά dati di V2
• 890 cc 90° V–twin κινητήρα
• Βάρος 54,5 kg (-9 kg έναντι Superquadro 955, -5,89 kg έναντι Testastretta Evoluzione, -5,82 kg έναντι Desmodue Scrambler®)
• Κίνηση insieme a καδένα insieme a διπλό εκκεντροφόρο επικεφαλής, μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων IVT in εισαγωγή, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Βαλβίδες εισαγωγής 38,2 mm, βαλβίδες εξαγωγής 30,5 mm.
• Διάμετρος x διαδρομή 96 x 61,5 mm
• Αναλογία συμπίεσης 13.1:1
• Μέγιστη ισχύς 88 kW (120 hp) στις 10.750 σ.un.λ. – 126 hp insieme a αγωνιστική εξάτμιση e μέγιστη ροπή 93,3 Nm στις 8.250 σ.un.λ.
• Έκδοση insieme a ισχυρότερη γεννήτρια e κοντύτερες σχέσεις μετάδοσης per τις δύο πρώτες σχέσεις, μέγιστη ισχύ 85 kW (115,6 hp) στις 10.750 σ.un.λ. e μέγιστη ροπή 92,1 Nm στις 8.250 σ.un.λ.
• Χιτώνια αλουμινίου
• Έγκριση Euro 5+
• Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης, insieme a υποβοήθηση σερβο e λειτουργία anti–hopping
• Λίπανση ημίξηρου κάρτερ insieme a αντλία πίεσης e αντλία εκκένωσης λαδιού.
• Τροφοδοσία insieme a σώμα ψεκασμού διαμέτρου 52 mm
• Εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων insieme a δυνατότητα τοποθέτησης di Ducati Quick Shift (DQS) 3.0
• Προγραμματισμένη αλλαγή λαδιών στα 15.000 χλμ.
• Controllo e ενδεχόμενη ρύθμιση βαλβίδων προγραμματισμένη στα 30.000 km
• Εκπομπές CO² (WMTC): 120 g/km